„Kráľovná“ ...Tma i Jas …

„Kráľovná“ ...Tma i Jas …

 

dielo po mesiacoch dotvorila som … dnes pýtalo sa už …

lízla som si dávku pokory i ďakujem

koľko v sebe mám … a koľko svetu z nej dávam?

 

Dielo jedno z tých, kde … chytí ma za srdce …

 

sama neviem … ako tvorím … veľa objaví  sa a ukáže i pri fotení …

slová prídu … ktoré rozpoviem vám ... pri popise diela

niekedy len pár … 

 

živé všetko v sebe mám … 

 

dnes drzosť veľká … keď pri fotení ... zabudla som sa opýtať : Či smiem, môžem?

Stromu i tam všade ... dookola

dar zabudla som zobrať a podarovať  ...

 

vrhla som sa na fotenie, pár konárikov polámala, cítila som vôňu srnky

 ... s dielom splynula som  ...

a jedným okom videla tú svoju drzosť, pýchu a málo pokory ... vďaky

 

rýchle zrovnala som v danej chvíli tak ako vedela som

 

a … diela nie jedno, lež dve, čo slabo tušila som, uzrela som …

 

fotkami snáď aspoň trošku ukážem vám ten poklad 

 

 

 

 

 

https://magdalena-dobrava.webnode.sk/fotogaleria/obrazy/

 

https://magdalena-dobrava.webnode.sk/basnoslova/rok-2016-a-skor/

 

 

 

 

Magdaléna Dobrava