Mandala Zem

Mandala ZEM

 

Mandala, ktorú som nazvala ZEM. Robí radosť jednému chlapčekovi a verím, že aj jeho rodine. Tak ako aj vďaka vám príde veľa podnetov, tak na druhú stranu vzídu diela cezo mňa, ktoré si vás nájdu. Presne tak to bolo aj s touto mandalou. Raz na trhoch ma prekvapilo, keď istým krokom zamieril k nej mladší chlapec a dlho ju obdivoval. V ten deň mu ju rodičia nekúpili. Kúpili ju cca o pol roka, na tom istom mieste, kde sme sa všetci stretli a kam opäť pritiahla pozornosť toho istého chlapca a rodiny. 

Pre mňa osobne to bol silný zážitok. Napokon ako všetky :-) - keď si moje diela nájdu práve vás a ja vďaka vám môžem Žiť tu na Zemi ako človek.

Myslím, že : Nielen chlebom človek živ je.  

"Nech sa nám všetkým Darí - rozdávať zo seba tie najkrajšie Dary."

"Nech spravíme svet o niečo krajším - ako keď sme sem prišli"

 

Zdraví vás 

Magdaléna Dobrava :-)

https://magdalena-dobrava.webnode.sk/fotogaleria/obrazy/