Víly

Posledné obdobie som tvorila tieto nádherné bytosti, víly. Spred leta a leto 2015 ...

... teším ma ... keď aj chlapci sa pristavujú, obzerajú a veru aj na víly hľadia ... len akosi tu je zvykom, že chlapcom devy, víly ... nie ? hm a prečo vlastne ... keď ich duša po nich prahne :-)

 

 

Za inšpiráciu ďakujem Miriam, ktorá si u mňa jednu objednala a nechala mi voľnú ruku v tvorbe. Po jej dokončení, už to šlo, ďalšie inšpirácie prišli ...

Pár z nich práve čaká na spriaznenú dušu https://magdalena-dobrava.webnode.sk/fotogaleria/devy/

 

 

Biela víla - volá sa " kráľovná Medovej ruže ", cestovala do Talianska a bude šíriť svoju krásu v centre Agape. 

Hlboké veci sa dejú pri týchto objednávkach a živia ma nielen fyzicky, ale aj duševne. Ďakujem milá Zdenka za vzájomné vymieňanie Slov.

Ak máte o niektorú záujem, napíšte mi. 

Verím, že sa k vám dostane práve tá, ktorá k vám patrí. :-)

Krásny deň vám prajem. :-)

 

Magdaléna Dobrava